10 لوازم خانگی کوچک که باید برای آشپزخانه خود داشته باشید

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

لوازم خانگی زندگی را آسان می کنند. در هیچ کجا این امر آشکارتر از آشپزخانه نیست ، جایی که وسایل کوچک و بزرگ هر روز باعث صرفه جویی در وقت و تلاش مردم می شود. اگرچه وسایل بزرگ مانند یخچال ، فر و ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه کاربردی بسیار مهم هستند ، اما لوازم کوچک تنوع راحتی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. هیچ آشپزخانه ای نباید از این 10 وسیله کوچک برتر برخوردار باشد.

قهوه ساز سیاه - لوازم کوچک
1. قهوه ساز
قهوه سازها یک وسیله کوچک ضروری هستند. برخلاف بسیاری از وسایل کوچک دیگر ، دستگاه های قهوه ساز در خارج از آشپزخانه یافت می شوند. این لوازم را می توانید در دفاتر و اتاق های هتل مشاهده کنید زیرا تقریباً همه در ابتدای روز یک فنجان قهوه داغ را دوست دارند.

قهوه سازها را بخرید


2. توستر و کوره
توستر و فر توستر در بسیاری از آشپزخانه ها یک نیاز اساسی است. توسترها نان و نان شیرین را به سرعت و با کیفیت ترد می کنند ، در حالی که اجاق های توستر برای ذوب کردن پنیر و گرم کردن غذاها مناسب هستند.

خرید توستر و اجاق های توستر

مخلوط کن نینجا - لوازم کوچک
3. مخلوط کن
مخلوط کن ها وسیله مهمی برای کسانی هستند که باید سس ، آب میوه یا سوپ را مخلوط کنند. مزیت اصلی مخلوط کن این است که با غذاسازها اشتباه گرفته نمی شود ، توانایی "ترکیب" دو یا چند ماده با هم است. موتور آن به طور کلی از قدرت کمتری نسبت به غذاساز برخوردار است و تیغه های آن نیز از وضوح کمتری برخوردار است ، بنابراین بهتر است از مخلوط کن با مایعات و یخ استفاده شود.

خرید مخلوط کن ها

غذاساز - لوازم کوچک
4. غذاساز
اگر شما نیاز به خرد کردن بسیاری از سبزیجات در مدت زمان کوتاه دارید ، یک غذاساز بهترین دوست شما است. بسیاری از واحدها دارای انواع ضمیمه های تیغه هستند تا بتوانید تیغه ای را که برای نیازهای پردازش شما بهتر کار می کند انتخاب و انتخاب کنید.

غذاسازها را بخرید

میکسر سفید KitchenAid - لوازم کوچک
5. میکسر
هر نانوایی می داند که هم زدن خمیر نان یا خمیر کیک چقدر کار سخت است. میکسرها ترکیب مواد مرطوب و خشک مانند آرد و تخم مرغ را آسان می کنند. بعضی از میکسرها بهمراه اتصالات قلاب خمیر برای ورز دادن دارند.

میکسر آشپزخانه را خریداری کنید

استیک و سبزیجات پخت و پز کوره برقی - لوازم کوچک
6. کوره برقی
چه کوره تاشو ، چه کوره پانینی یا یک توری برقی ، انواع گریل برقی در آشپزخانه این روزها مورد استقبال قرار می گیرد. گریل های برقی کوچک ، عاری از دود و تمیز شدن آسان هستند. غذای پخته شده روی کوره برقی مزه عالی دارد و می تواند بسیار سالم تر از غذای سرخ شده باشد.

خرید کوره های برقی

خورش پخت و پز آهسته - لوازم کوچک
7. زودپز
زودپزها که به عنوان دیگ های قابلمه نیز شناخته می شوند ، به خصوص برای آشپزهای شلوغ بسیار مفید هستند زیرا شما می توانید قبل از بیرون رفتن از خانه یک وعده غذایی را برای روز تهیه کنید و این کار را تا زمان رسیدن به خانه انجام دهید. قابلمه های شیشه ای اجازه می دهد تا غذا در تمام شبانه روز بجوشد و یک وعده غذایی خوشمزه و خانگی برای خانواده شما فراهم کند.

اجاق های آهسته را خریداری کنید

مایکروویو از جنس استنلس استیل - لوازم کوچک
8. مایکروویو
هیچ وسیله کوچکی محبوبتر از اجاق مایکروویو نیست. در واقع ، برای بسیاری از افراد ، مایکروویو کل تجربه آشپزخانه است. مایکروویو در کمتر از نیمی از زمان اجاق گاز معمولی غذا را گرم می کند. کار با مایکروویو بسیار آسان است و بسیار با دوام است.

خرید مایکروویو

سرخ کن هوا - لوازم کوچک
9. سرخ کن
سیب زمینی سرخ کرده ، توله سگ های هوش و انگشتان مرغ همه توسط دستگاه سرخ کن عمیق ساخته می شوند. سرخ کن های درجه یک خانگی اگرچه به اندازه یک کوره سالم نیستند اما از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا طعم رستوران را به میز شام شما می آورند.

سرخ کن های هوا را بخرید

اجاق گاز برنج - لوازم کوچک
10. پلوپز
حدس زدن از ساختن برنج در بالای اجاق گاز خود را بردارید و نتایج مداوم بگیرید. اجاق های برنجی با فشار دادن یک دکمه به شما کمک می کنند تا برنج کامل درست کنید.

اجاق های برنجی را بخرید
منبع 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.