9 بهترین آبمیوه گیری سال 2020 ، با توجه به طرفداران لوازم آشپزخانه

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چه بخواهید مواد مغذی بیشتری به رژیم غذایی خود وارد کنید و چه بخواهید روز خود را با یک لیوان بزرگ سبزی شروع کنید ، یک آبمیوه گیری خوب باعث می شود که محصولات تازه فشرده شده را در عرض چند دقیقه شلاق بزنید. در آزمایشگاه Good Housekeeping Kitchen ، ما بهترین آبمیوه گیری هایی را که به شما کمک می کنند با قدرت روز خود را شروع کنید ، آزمایش کردیم.

وقتی آبمیوه گیری را آزمایش می کنیم ، هویج را آب می کنیم که سفت است و گاهی اوقات می تواند طعم تلخی داشته باشد. کلم پیچ ، یک سبزیجات برگدار محبوب که آب گیری آن سخت است و اغلب در دستگاه گیر می کند. و سیب ، با قطر زیاد خمیری و به سرعت اکسید می شوند. ما میزان آبگیری هر دستگاه آبمیوه گیری و همچنین مقدار تفاله را اندازه گیری می کنیم. ما همچنین میزان صاف بودن و شیرین بودن هر آب را مزه کرده و ارزیابی می کنیم و سه روز آب را کنترل می کنیم تا ببینیم از نظر جداسازی چقدر خوب است.

در اینجا بهترین دستگاه های آبمیوه گیری مرکبات ، آبمیوه گیری کند و آبمیوه گیری گریز از مرکز سال 2020 وجود دارد:

بهترین آبمیوه گیری کلی: Breville Juice Fountain SL Cold Plus
آبمیوه گیری با بهترین ارزش: آبمیوه دو سرعته Hamilton Beach Easy Clean Big Mouth
بهترین دستگاه آبمیوه گیری برای پاکسازی آسان: آبمیوه گیری Hurom H101 Easy Clean Slow
بهترین آبمیوه گیری برای سبزها: آبمیوه گیری آهسته فشار بزرگ برویل
بهترین آبمیوه گیری آهسته: آبمیوه گیری آهسته Hurom HP
سریعترین آبمیوه گیری: Breville Juice Fountain Elite
بهترین آبمیوه گیری مرکبات: آبمیوه گیری مرکبات اس امگ
آبمیوه گیری همه کاره: آبمیوه گیری آهسته Kuvings
ساده ترین آبمیوه گیری برای استفاده: آبمیوه گیری آهسته Hurom H-AI
چه نوع آبمیوه گیری بهترین است؟
قبل از خرید ، سه سبک اصلی برای انتخاب وجود دارد: آبمیوه گیری آهسته ، آبمیوه گیری گریز از مرکز و آبمیوه گیری مرکبات. دستگاه های آب میوه گیری آهسته و آبمیوه گیری گریز از مرکز برای میوه ها و سبزیجات بهترین هستند ، در حالی که دستگاه های آب میوه گیری مرکبات برای فشردن ساده پرتقال ، لیمو ، آهک و گریپ فروت عالی هستند. در زیر تجزیه و تحلیل کامل هر یک از آنها ارائه شده است ، و اینکه کدام یک از آبمیوه گیری ممکن است برای شما مناسب باشد:

دستگاه های آب میوه گیری آهسته یا همان آبمیوه گیری های جونده معمولاً دارای یک ناودان عمودی باریک هستند که مواد را به محفظه ای هدایت می کند که توسط یک دستگاه نگهدارنده چرخان تحت فشار قرار می گیرند. آب تازه از طریق صافی خارج می شود و درون یک پارچ فشرده می شود ، در حالی که تفاله از فواره دیگر پخش می شود. این روند کمی کند است - به یک دلیل به آن آب میوه گیری کند می گویند! - اما این یک چیز خوب تلقی می شود: اعتقاد بر این است که روند آرام و ملایم مواد مغذی را بهتر از دستگاه های آب میوه گیر با سرعت بالا که گرما تولید می کنند ، حفظ می کند.

چیزی که ما از آبمیوه گیری های آهسته دوست نداریم این است که آنها به دلیل داشتن لوله های کوچک خوراک ، اغلب به کمی کار آماده سازی احتیاج دارند (و این بدان معناست که میوه ها و سبزیجات را به تکه های کوچکتر تقسیم می کنید) و تمیز کردن به دلیل قطعات کوچک بسیار دشوار است. و شکاف مارک هایی مانند Breville و Kuvings یک آبمیوه گیری آهسته و دهان گشاد جدید ایجاد کرده اند که به شما اجازه می دهد میوه هایی مانند سیب های بزرگ به جای تقسیم شدن به قطعات 1 اینچی ، به راحتی تقسیم شوند.
آب میوه گیری دستگاه های سانتریفیوژ بسیار سریعتر از دستگاه های آب میوه گیری کند است. مواد کامل به طور معمول در لوله خوراک گسترده تری ریخته می شوند و با سرعت بسیار زیادی پودر می شوند. به عنوان مثال ، در آزمایش سبزیجات برگدار ما ، 100 گرم کلم پیچ به سرعت 7 ثانیه آب می خورد ، در حالی که در آبمیوه گیری های آهسته 1 دقیقه طول می کشد. شیره آبمیوه گیری های گریز از مرکز کمی کف می کند اما اکثر آنها با پارچ های روکش دار و صافی های داخلی تهیه می شوند ، بنابراین هرگز تفاوت را نخواهید چشید.
آبمیوه گیری مرکبات ساده ترین و ساده ترین آنهاست اما فقط برای مرکبات قابل استفاده است. آنها می توانند به راحتی ذخیره شوند یا در پیشخوان شما باقی بمانند زیرا فضای کمی را اشغال می کنند. دستگاه های آب میوه گیری مرکبات همچنین برای حداکثر استفاده از لیموترش (و سایر مرکبات) با کمترین تلاش بسیار مناسب هستند و بر خلاف آبمیوه گیری کند یا آبمیوه گیری گریز از مرکز ، لازم نیست که ابتدا نگران پوست گرفتن ، تقسیم یا برداشتن دانه ها باشید. اگر به طور پی در پی زیاد آب گیری می کنید ، یادتان باشد صافی را به صورت دوره ای خالی کنید. صافی ها مستعد ساختن هستند ، که می تواند به فرآیند آب گیری کندتر و نامرتب تری برای شما تبدیل شود.
1
بهترین فروشنده کل
آبمیوه آبنما Cold Plus

بریل
بریل
249.95 دلار
اکنون خرید کنید
اگر از کارهای پیشین متنفر هستید ، گریز از مرکز Breville Juice Fountain Cold Plus آب میوه گیری برای شماست. این می تواند یک سیب کامل را در لوله تغذیه عرض 3.5 اینچی خود جای دهد. پرچ های منحصر به فرد در بالای لوله تغذیه به موقعیت کمک می کند و مواد را به خوبی به آب میوه گیری هدایت می کند. این آب هویج و کلم پیچ سریع ترین شیره را به خود اختصاص داد و در بحث آب گیری سیب رقیب اصلی بود. نتایج همه طعم شیرین و بدون تفاله داشتند. شماره گیری آبمیوه گیری با توصیف کننده های سرعت مفید آسان است (کند برای میوه های نرم ، زیاد برای سبزیجات سخت). پارچ بزرگ و 70 اونسی و درپوش سنگین آن به عنوان یک پاداش کاملا مناسب برای سرو دسته های خیلی بزرگ یا ذخیره مواد باقی مانده به نظر می رسید.

2
بهترین فروشنده ارزش
دستگاه عصاره گیری آب دو سرعته Easy Clean Big Mouth

همیلتون
ساحل همیلتون
amazon.com
99.00 دلار
اکنون خرید کنید
آبمیوه گیری ممکن است گران و پر از دردسر باشد اما ما عاشق دستگاه استخراج آب میوه ممتاز Big Mouth Premium 99 دلاری از ساحل همیلتون هستیم. مونتاژ آن آسان است ، استفاده از آن سریع ، سریع و باعث ایجاد آب صاف و بدون تفاله می شود. بهترین قسمت این است که همه قطعات در ماشین ظرفشویی ایمن نیستند. این بهترین انتخاب و مقرون به صرفه ترین قیمت ماست! همچنین برای کسانی که ترجیح می دهند با دست بشویند یک ابزار نوآورانه تمیز کردن جانبی وجود دارد. این ابزار نبض را پاک می کند
در حالی که از انگشتان خود محافظت می کنید ، از داخل ، خارج و پایین تیغه برش با یک کش رفتن. در حالی که دستگاه آب میوه گیری در تست های آزمایشگاهی کمی بلند بود ، اما نمی توانید از نظر قیمت ، سرعت و نتایج اشتباه کنید.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
3
بهترین مشتری برای پاکسازی آسان
آبمیوه گیری آهسته و تمیز H101

هوروم
هوروم
amazon.com
499.00 دلار
اکنون خرید کنید
بیشتر آبمیوه گیری ها از صافی های مش فلزی استفاده می کنند که باید با زحمت آنها را مالش داد. آبمیوه گیری Hurom Easy Clean Slow دارای صافی های پلاستیکی سنگین است که یک بازی تعویض کننده است: آنها شیارهای بزرگ عمودی دارند که به راحتی تمیز می شوند. اتاق آب میوه کاشی کاری شده نیز آب بیشتری را بیرون می ریزد ، که در داخل شما ظرف غذا را کمتر می کند. علاوه بر صافی های جدید و فضای داخلی بهتر ، این آبمیوه گیری کند همراه با یک برس تمیز کننده دو طرفه است که به تمام شکاف ها وارد می شود. به علاوه ، دهانه تفاله دارای یک درب کوچک است که امکان تمیز کردن راحت تر و حفاری کمتر در اطراف را فراهم می کند. در تست آزمایشگاه ما ، این مدل با طعم تازه ترین آب سبز را تولید کرده است و ما دوست داریم که می توانید مقدار تفاله را کنترل کنید. از دیگر لوازم جانبی می توان به صافی اسموتی و صافی بستنی اشاره کرد.

4
بهترین مشتری برای سبزها
آبمیوه گیری آهسته و بزرگ فشار دهید

بریل
بریل
amazon.com
379.95 دلار
اکنون خرید کنید
فشار بزرگ Breville به دلیل طراحی منحصر به فرد لوله خوراک ، می تواند همه میوه ها و سبزیجات را مدیریت کند. این میوه می تواند میوه های بزرگ و سبزیجات را در قسمت بزرگتر و سبزیجات برگدار و لاغر را در قسمت کوچکتر خود جای دهد. این همچنین دارای یک ناودانی بزرگ است که مواد را تشویق می کند تا با کمک کمی از فشار دهنده ، خود را به درون ماسوره تغذیه کنند. این طرح به ما کمک کرد تا در آزمایشات مانع از گرفتگی شود و سازندگان تجاری آب پرتقال را به یاد بیاورید که پرتقال ها را برای انتظار فشرده شدن به صف می کشند. این در تست آب گیری کلم پیچ ، که در آن طعم ، دما ، زمان آبگیری و عملکرد را ارزیابی کردیم ، از بالا به دست آمد. نتایج صاف و نسبتاً شیرینی بود.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
5
بهترین فروشنده آهسته
آبمیوه گیری HP Slow

هوروم
هوروم
amazon.com
299.00 دلار
اکنون خرید کنید
آبمیوه گیری آرام Hurom HP هم برای سبک و هم برای عملکرد برنده است. طراحی خمیده و فواره خمیری رو به عقب آن را خصوصاً چشم نواز کرده است. قسمت مورد علاقه ما این است که به رنگ های صورتی ، نعنایی یا سفید ارائه می شود ، ایده آل برای افزودن رنگی به روز شما. آبمیوه گیری HP Slow به راحتی جمع و استفاده می شد و آب خوبی تولید می کرد. با تمیز کردن برس دو طرفه ، تمیز کردن نیز آسان بود.

6
سریعترین مشتری
آبمیوه فواره نخبگان

بریل
بریل
amazon.com
299.99 دلار
اکنون خرید کنید
JuiceFountain Elite درجه یک Breville از میوه ها و سبزیجات پرطرفدار سریعتر (و ساکت تر!) از اکثر آبمیوه گیری هایی که آزمایش کردیم ، تأمین می شود. با دو سرعت کار می کند بنابراین می توانید مواد سخت و نرم را آب بگیرید. نتایج صاف ، خامه ای و بدون تفاله بود.

7
بهترین مشتری سیتروس
آبمیوه گیری مرکبات

SMEG
SMEG
amazon.com
179.95 دلار
اکنون خرید کنید
این دستگاه شیک یکپارچهسازی با سیستمعامل Smeg پرتقال ، لیمو ، لیموترش و سایر مرکبات شما را به راحتی آب می کند. این رنگ در رنگ های سیاه ، کرم ، سبز پاستلی ، صورتی ، قرمز و آبی پاستلی وجود دارد بنابراین می توانید آن را با سبد خرید (یا کوکتل خود) مطابقت دهید.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
8
محبوب ترین و محبوب ترین مشتری
آبمیوه گیری کاملا آهسته

بافته ها
بافته ها
williams-sonoma.com
599.99 دلار
اکنون خرید کنید
این آبمیوه گیری همه کارها را انجام می دهد ، از یک لوله خوراک دهان گشاد که هنوز هم می تواند مواد نازک را آب بگیرد ، تا صافی های مختلف آب ، اسموتی ها و بستنی. همچنین با یک صافی شبکه ریز اضافی برای آب های خاکی همراه است ، اگرچه ما متوجه نشدیم که به آن احتیاج داریم. در هنگام تمیز کردن ، سه ابزار تمیز کردن شما را با هر آنچه که نیاز دارید مسلح می کنند. به علاوه ، درب بازکن در صورت گیر افتادن هر چیزی. ویژگی مورد علاقه و احتمالاً کمترین ویژگی ما؟ یک دستگیره حمل که به شما امکان می دهد آبمیوه گیری خود را به راحتی در اطراف حرکت دهید. آیا چیزی وجود دارد که آنها به آن فکر نکرده باشند؟

9
ساده ترین JUICER برای استفاده
آبمیوه گیری آهسته H-AI

هوروم
هوروم
amazon.com
699.99 دلار
اکنون خرید کنید
این Hurom H-AI Slow Juicer به لطف قیف خود-تغذیه ای که در حال تغییر است ، میوه ها و سبزیجات را برای شما خرد کرده و به پایین فشار می دهد. عملکرد اتوماتیک Hurom علاوه بر اینکه از سایر آبمیوه گیری های موجود در بازار کار کمتری دارد ، گرفتگی یا تغذیه بیش از حد قیف را دشوار می کند. اما از آنجا که گران است ، این مدل لوکس سرمایه ای است که ما برای علاقه مندان به آب میوه واقعی پیشنهاد می کنیم. در رنگ های طلای رز ، آبی تخته سنگ یا نقره ای موجود است.
منبع 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.