بهترین میزها و صندلی های کوچک آشپزخانه و غذاخوری برای فضاهای کوچک

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اگر آشپزخانه یا اتاق ناهار خوری کوچک دارید ، در انتخاب میز سه چیز باید در نظر گرفته شود: قد ، سازگاری و شکل. برای یادگیری نحوه انتخاب میز و صندلی غذاخوری که از فضای کوچک شما نهایت استفاده را می کند ، ادامه مطلب را بخوانید.
صرفه جویی در فضا
میز پایه سفید در یک اتاق غذاخوری فضای کوچک
شکل های میز ناهار خوری گرد یا مربع شکل ، می توانند در فضای کمی کار کنند. یک میز گرد معمولاً فضای کمتری را اشغال می کند ، اما یک میز مربع به راحتی می تواند به گوشه ای رانده شود. انتخاب شما به جایی که می خواهید میز خود را قرار دهید و تعداد افراد معمولاً از آن بستگی خواهد داشت.

هنگام انتخاب میز با شکل سنتی ، گزینه های سبک کم نیست. اما برای اهداف فضای پا ، ممکن است بخواهید یک میز پایه را در نظر بگیرید. فقط اطمینان حاصل کنید که وزن و تعادل کافی در پایه وجود دارد تا میز از لرزیدن و نوک زدن جلوگیری کند.

اگر فقط یک یا دو نفر به طور منظم روی میز بنشینند ، یک میز مربع شکل که در گوشه ای یا کنار دیوار قرار گرفته می تواند فضای با ارزش کف را آزاد کند. اگر افراد بیشتری مرتباً دور میز آشپزخانه کوچک شما بنشینند ، یک میز آزاد به هر شکل بهتر کار می کند.

میدان گرد
صندلی 2 24 ″ 24 - 30
صندلی 4 36 ″ 32 - 42
از نمودار بالا برای انتخاب ابعاد مناسب برای فضای خود و تعداد افرادی که می خواهید در آنها مستقر شوید استفاده کنید. برای نمودار جامع تر جدول میز ناهار خوری که شکل میز را نیز در نظر گرفته ، نحوه خرید بهترین میز غذاخوری را بخوانید.

میزهای پایه را بخرید
جداول بلند
میز ارتفاع پیشخوان مدرن چوبی در اواسط قرن برای فضاهای کوچک
نکته جالب در مورد یک میز بلندتر این است که ارتفاع اضافه شده باعث می شود که میز به عنوان فضای آماده دو برابر شود ، که این یک مزیت عمده در یک آشپزخانه کوچک است. بعلاوه یک میز بالاتر چشم را به سمت بالا می کشاند و این توهم را ایجاد می کند که فضای کمتری را اشغال می کنند. در مورد میزهای بلندتر دو گزینه وجود دارد: ارتفاع ضد و ارتفاع میله.

میزهای ضد ارتفاع: میزهای ضد ارتفاع - که به عنوان میزهای بیسترو نیز شناخته می شوند - اغلب به عنوان مبلمان فضای باز فروخته می شوند ، اما در فضای داخلی نیز کار می کنند. دامنه ارتفاع آنها از 34 "تا 36" است. به طور کلی این جدول ها گرد هستند ، بنابراین برای یافتن بهترین اندازه برای نیازهای خود ، نمودار فوق را مرور کنید.

جداول ارتفاع میله ای: تنها تفاوت واقعی بین میزهای ارتفاع میله ای و ضد ارتفاع ، ارتفاع است. این میزها - که میزهای میخانه نیز نامیده می شوند - قد 40 "تا 42" دارند.

اگر میز بلند خود را در یک مجموعه خریداری نمی کنید ، بررسی ارتفاع صندلی ها در برابر میز ضروری است ، زیرا میزهای ارتفاع میله ای و ضد ارتفاع به راحتی اشتباه گرفته می شوند. به طور کلی حداقل به 12 اینچ بین صندلی صندلی و زیر میز نیاز خواهید داشت. برای یادگیری نحوه اندازه گیری ارتفاع میز ناهار خوری مناسب ، نکاتی درباره خرید میزهای آشپزخانه را بخوانید.

میزهای بار و میخانه خرید کنید
جداول قابل ارتقا و رها کردن برگ
میز ناهار خوری برگ چوبی دارای دو صندلی برای فضاهای کوچک
زندگی در فضای کوچک معمولاً به معنای خلاقیت با وسایل ذخیره سازی و چند منظوره یا کم مصرف است. میزهای قابل تمدید و برگریز یک گزینه عالی هستند که کمی با فضای شما سازگار هستند. میزهای قابل انعطاف و پربرگ فقط بلیطی هستند که به راحتی می توانید مبلمان خود را متناسب با نیازهای روزمره خود دستکاری کنید.

میزهای قابل تمدید: فقط به این دلیل که فضای ناهار خوری کمی دارید به این معنی نیست که دوست ندارید سرگرم شوید. یک میز قابل انعطاف همراه با برگهایی است که یک میز کوچک را برای یک دور هم جمع شدن هرچه بیشتر شاد می کند ، گسترش می دهد. اما این تنها مزیت یک جدول قابل تمدید نیست. همچنین می توانید از فضای بزرگتر برای آماده سازی اضافی آشپزخانه ، کار در خانه ، یا سرگرمی کار دستی مورد علاقه خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای اضافی و کمک به شما در انتخاب جدول قابل تمدید ، س FAالات متداول درباره جداول برگ پروانه را بخوانید.

جداول برگ ریز: یک جدول قطره ای عملکردی مشابه یک میز قابل ارتقا دارد ، اما تعداد زیادی از برگ های قطره ای به عرض چند اینچ کوچک می شوند ، بنابراین در صورت استفاده نکردن ، فشار دادن آن کاملاً آسان است. بعضی از میزها هر دو طرف را رها می کنند و بعضی دیگر به دیوار متصل می شوند و فقط یک طرف را می ریزند ، بنابراین انتخاب شما صرفاً براساس اولویت است. برای کاوش در گزینه های جدول جداول برگ ، 5 سبک مهم جدول برگ برای فضاهای کوچک را بخوانید.

ست های ناهار خوری برگ ریز را خریداری کنید
صندلی و صندلی برای میزهای کوچک
میز بلند با چهارپایه میله ای در یک اتاق ناهار خوری کوچک
اگر می خواهید میزی را خریداری کنید که در یک مجموعه صندلی قرار نگیرد ، چند نکته باید در نظر گرفته شود.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که صندلی ها از نظر ارتفاع و عرض کاملاً در زیر میز جدید شما قرار می گیرند. فضای بین نشیمنگاه صندلی و رومیزی باید حدود 12 ”باشد. صندلی های دارای بازو به صورت فله اضافه می شوند که در صورت لزوم نشستن در صندلی های بیشتر را دشوار می کند. و از آنجا که اغلب نمی توانید آنها را تا زیر میز فشار دهید ، صندلی های بازو می توانند چندین اینچ از لبه میز بیرون بیایند و فضای ارزشمندی را اشغال کنند.

دوم ، صندلی های تاشو را در نظر بگیرید که می توانند به راحتی در کمد یا دیوار ذخیره شوند تا فضا آزاد شود. شما نیازی به صندلی های تاشو فلزی سرد و نرم ندارید. چندین گزینه چوبی در دسترس است که باریک تر و باریک تر هستند. بنابراین من حتی سقوط می کنم تا کاملا صاف باشم

سوم ، نیمکت ها یک گزینه عملی برای صندلی ها هستند. نیمکت کنار دیوار با یک میز کوچک ، غرفه ای را به اندازه دکوراسیون غذاخوری محلی مورد علاقه شما دنج کرده است. به علاوه یک نیمکت با صندلی لولایی می تواند در فضای کوچک شما دو برابر ذخیره شود. برای در نظر گرفتن مواد و سبک های صندلی غذاخوری کوچک خود ، راهنمای خرید صندلی غذاخوری را بخوانید.

مدفوع میله های ارتفاع پیشخوان خرید کنید
برای الهام بخشیدن از یک ظاهر طراحی شده در مبلمان غذاخوری کوچک ، ایده های اتاق ناهار خوری برای فضاهای کوچک را بخوانید. آیا به مشاوره و توصیه های طراحی بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای ما برای بهترین مبلمان آشپزخانه را بخوانید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.