بهترین جاروبرقی ها

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اگر می خواهید یک جاروبرقی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه داشته باشید - هیچ چیز فانتزی ، اما چیزی که کاملاً قابل اطمینان باشد - به دنبال یک خلاء قائم بدون کیف باشید که حدود 150 دلار باشد. این کار برای اکثر افراد در بیشتر خانه ها خوب خواهد بود. اما اگر به دنبال چیز دیگری هستید ، ما بهترین مواردی را نیز از جمله چوبهای بی سیم و قوطیهای ماندگار گرفته تا دستگیره های ارزان قیمت و حتی ربات ها - برای انواع خانه ها گرد آورده ایم.
جاروبرقی

انتخاب ما
Shark Navigator Lift-Away NV352

این جارو برقی قابل اعتماد ، مؤثر ، کاربردی آسان و با قیمت مناسب ، برای بیشتر افراد در اکثر خانه ها بسیار مناسب خواهد بود. این انتخاب ما به مدت چهار سال است.



خلاء مناسب را برای نیازهای خود پیدا کنید

بهترین خلاء کلی: قائم مقرون به صرفه ، موثر ، راحت ، قابل اعتماد
انتخاب ارتقاء: خلاء تمیز کننده و ماندگار با ماندگاری طولانی
همچنین عالی: خلاء مناسب چوب بی سیم
همچنین عالی: بله ، خلاء ربات ها در واقع کار می کنند
بهترین خلاء بودجه: یک مدل بی سیم ارزان قیمت مناسب است
بهترین خلاء دستی: مکش قوی خیلی گران نیست
بهترین خلا برای موهای حیوان خانگی: هر مدل مناسبی کار می کند ، اما یک ربات را در نظر بگیرید
بهترین خلا برای آلرژی و آسم: به دنبال یک خلاء سیستم بسته شده و بسته شده همراه با فیلتر HEPA باشید
بهترین خلا برای کفهای برهنه: هر کاری مفید است ، اما برخی از خلاءها روانتر از سایرین کار می کنند
بهترین خلاء برای فرشهای پر گلوله: یک سر تمیزکننده قابل تنظیم کلید است
بهترین خلا برای اتومبیل: دستی با ابزار و شیلنگ آن را آسان می کند
بهترین خلاء کلی: قائم مقرون به صرفه ، موثر ، راحت ، قابل اعتماد
Shark Navigator ، انتخاب خلاء کلی ما ، روی یک فرش بین یک صندلی و یک میز انتهایی با یک گیاه روی آن است.
عکس: سارا کوبوس
بهترین قایق های مقرون به صرفه با قیمت تقریباً هر نوع بقایای خلاء (از جمله موهای حیوان خانگی) و نوع کف (از جمله بیشتر فرش ، چوب ، کاشی یا هر چیز دیگر) به خوبی کار می کنند. و آنها باید حداقل پنج سال بدون تعمیر و نگهداری زیاد ادامه داشته باشند (بدون نیاز به کمربند جدید) و با حداقل هزینه (فیلترها قابل شستشو هستند ، و این تخلیه ها نیازی به کیف ندارند).

در متداول ترین انواع کفپوش ها (مانند فرش نایلونی با سطح متوسط ​​و شمع متوسط ​​و بیشتر کفپوش های لخت) ، قایق های بی نظیر عالی در دامنه 150 دلار تقریباً و همچنین قویترین خلاء های کلی ، اغلب با هزینه ای کمتر از نیمی از هزینه. و در مقایسه با کل افزونه های ارزان قیمت ، قایق های بی باک بزرگ دوام بیشتری دارند و اغلب هدایت آنها راحت تر است. اگرچه آنها به اندازه مدل های بی سیم راحت نیستند ، اما هزینه کمتری نیز دارند و معمولاً بهتر نیز تمیز می شوند. آنها همچنین تمایل دارند که با این قیمت بهتر از خلاء قوطی طراحی شوند. اطلاعات بیشتر در مورد بهترین خلاء های فراز را در اینجا بخوانید.

اگر:
شما برای بودجه کیفیت می خواهید: تعطیلات خوب و بی نظیر با قیمت مناسب ، بدون هزینه های مکرر ، و باید حداقل برای پنج سال ادامه داشته باشد. گرفتن یکی بهترین روش برای کشش دلار در هنگام خرید جاروبرقی است.
اگر:
شما از تمیز کردن اجتناب خواهید کرد زیرا لازم است که سیم را باز کنید. شرمنده نیست! خلاء های بی سیم و خلاء ربات ها بسیار راحت تر برای استفاده هستند. هزینه های آنها بسیار بیشتر از پلاگین ها با قدرت نظارتی مشابه است.
کفپوش ظریف دارید. اگر فرشهای دستباف یا چوب نرم یا کاشی نرم دارید که مستعد خراش دادن است ، ممکن است خلاء قوطی با سر تمیز کننده بخواهید که برای این سطوح طراحی شده باشد.

منبع : https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-vacuum-cleaner/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.