10 شرکت بزرگ آرایشی برتر جهان در سال 2020

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

10 شرکت بزرگ آرایشی برتر جهان برای سال 2019

L'Oréal

به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای آرایشی و مارک های برتر زیبایی در جهان ، L'Oréal سفر خود را در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از یک قرن پیش در سال 1909 آغاز کرد. امروز ، L'Oreal بیش از 30 میلیارد دلار فروش سالانه محصولات زیبایی را آغاز می کند. دامنه محصولات آن شامل لوازم آرایشی ، رنگ پوست ، مراقبت از مو ، مراقبت از آفتاب و رایحه می باشد. مهمترین مارک های آن شامل L’Oréal Paris ، Garnier ، Maybelline New York و SoftSheen است. این شرکت همچنین مارک های لوکس مانند Lancôme ، Giorgio Armani ، Yves Saint Laurent و Kiehl را به فروش می رساند. این متخصص در محصولات آرایش مو حرفه ای مانند Kérastase ، Redken ، Matrix و Pureology است و صاحب توزیع کننده محصولات زیبایی مانند فروشگاه بدن است.

یونیلور

یونیلور از بزرگترین شرکتهای کالاهای مصرفی جهان است. این شرکت توانسته است با مارک های محبوب لوازم آرایشی مانند Ax / Lynx ، Dove ، Lifebuoy ، Pond ، Close-Up ، TRESemmé ، Suave ، Sunsilk و Vaseline محلی را برای صنعت آرایشی خود حک کند. در سال 2017 ، یونیلور از ایجاد شرکت جدیدی به نام Unilever Cosmetics International برای گسترش سبد جهانی خود با برندهای زیبایی و عطر پرستیژ خبر داد.

استی لادر

Estée Lauder یکی از تولید کنندگان و بازاریابان برتر جهان در زمینه مراقبت از پوست ، آرایش ، عطر و محصولات مراقبت از مو با کیفیت است. این شرکت دارای سبد متنوعی از 25 مارک ++ است که در 150 کشور فروخته می شود. این شرکت از بدو تأسیس در دهه 1940 ، بر روی همه جنبه های صنعت زیبایی یک مارک غیرقابل جبران گذاشت. امروز ، Estée Lauder همچنان به مرزها در بازار جهانی آرایشی و بهداشتی برتر ادامه می دهد و آن را به یکی از محبوب ترین شرکت های آرایشی و بهداشتی جهان تبدیل می کند.

پروکتور و گمبل

P&G واقع در سینسیناتی ، اوهایو ، ایالات متحده دارای موقعیت قابل توجهی در زمینه مراقبت از پوست و مراقبت از مو با چندین مارک مشهور از جمله Aussie ، Gillette ، Head & Shoulders ، Essences Herbals ، عاج ، الیای ، اولی ، ادویه قدیمی ، پانتین ، محافظت ، راز ، کرست ، Oral-B ، Scope ، هنر اصلاح و موارد دیگر. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات زیبایی و مراقبت شخصی را برای آقایان و زنان و همچنین نوزادان و کودکان ارائه می دهد.

کتونی

Coty یک شرکت مستقر در نیویورک است که در سالهای اخیر تجارت زیبایی را از طریق کسب و کار ایجاد کرده است. این شرکت در زمینه رایحه ، مراقبت های حرفه ای مو و لوازم آرایشی رنگ یک بازیکن بزرگ است. این شرکت دارای مارک هایی مانند آدیداس ، کلیرول ، CoverGirl ، دیوید بکهام ، کتی پری ، مکس فاکتور ، ریمل ، سالی هانسن و ولا است. این شرکت همچنین دارای مارک های لوکس مانند مارک جیکوبز ، کالوین کلاین ، کلوئه ، گوچی ، هوگو رئیس و فلسفه است.


شیزیدو

شیسیدیدو در سال 1872 در گینزا ، توکیو به عنوان اولین داروخانه به سبک غربی در ژاپن تأسیس شد. نام Shiseido تمایل بنیانگذار به کشف و ایجاد ارزش جدید را در بر می گیرد ، تمایلی که بیش از 140 سال در ساخت میراث بی نظیر شرکت ماندگار است. این شرکت ژاپنی انواع محصولات مراقبت شخصی از جمله مراقبت از پوست ، عطر ، مراقبت از مو ، مراقبت از آفتاب ، مراقبت از بدن و آرایش را ایجاد می کند. برخی از مارک های معروف آن شامل Shiseido ، Za ، Senka ، Anessa ، Breeze Sea ، Nars و Bare Essentials است.

بیرسدورف

Beiersdorf بیش از 130 سال در مراقبت از پوست است. این شرکت دارای طیف گسترده ای از محصولات مراقبت شخصی از جمله مارک های مراقبت از پوست و مراقبت از بدن است. برخی از مارک های مهم آن شامل Nivea ، Eucerin، Labello، Florena و La Prairie است. این شرکت انواع نیازها را برطرف می کند و در بازارهای مختلف از جمله بازار انبوه ، پوستی و مواد آرایشی و بهداشتی برتر فعالیت می کند.

جانسون و جانسون

علیرغم اینکه یک شرکت داروسازی است ، J&J به دلیل محصولات زیبایی در سراسر جهان شناخته شده است. این شامل محصولاتی برای مراقبت از کودک ، مراقبت از پوست و محصولات خوراکی است. معروف ترین مارک های آن شامل Baby Johnson ، Neutrogena ، Aveeno و Listerine است. در حقیقت ، چندین محصول کودک مانند روغن و شامپو با نام Johnson & Johnson مترادف شده اند. این شرکت در سال 2017 درآمد بیش از 76 میلیارد دلار ایجاد کرده است.

آمور اقیانوس آرام

Amore Pacific یک شرکت محصولات زیبایی است که در کره جنوبی مستقر است. این شرکت با نام تجاری لوازم آرایشی AMOREPACIFIC خود را در سال 2002 راه اندازی کرد. این شرکت در درجه اول روی توسعه محصولات زیبایی طبیعی متمرکز است و به آرامی نام خود را در صنعت زیبایی ایجاد کرده است و از روند K زیبایی در سالهای اخیر سود می برد. این شرکت با افزایش تقاضا برای برخی از مارک های معروف خود از جمله Sulwhasoo ، Laneige ، Mamonde ، Innisfree ، Etude ، Lolita Lempicka و Annick Goutal با سرعت بیشتری در حال رشد است.

شرکت Kao

شرکت Kao به عنوان یک شرکت 34.4 میلیارد دلاری در رده بندی Forbes قرار دارد. این شرکت مستقر در ژاپن است و محصولات را در کلیه دسته های لوازم آرایشی از جمله آرایشی رنگی ، مراقبت از پوست ، پاک کننده های صورت و بدن و مراقبت از مو به فروش می رساند. مارک های معروف این شرکت شامل Bioré ، Jergens ، John Frieda و Goldwell است.

بعدی در صنعت زیبایی و مراقبت شخصی چیست؟

مارک های آرایشی روند جدیدی را پذیرفته اند ، از توسعه مراقبت های شخصی مردان و آرایش بی طرف جنسیت تا معرفی دستگاه های زیبایی با تکنولوژی بالا. با گذشت سالها ، مارک های زیبایی و بزرگ و کوچک مجموعه ای از دستگاه های زیبایی با تکنولوژی بالا را معرفی کرده اند. این دستگاه ها روش های جدیدی را برای ادغام امور روزمره شخصی خود در خانه های خود با استفاده از فناوری ارائه می دهند. فناوریهای اسکن سه بعدی می توانند به رژیم های شخصی پوست در خانه و در حال حرکت کمک کنند. به عنوان مثال ، اخیراً Neutrogena Neutrogena Skin360 ، یک دستگاه اسکن پوستی مبتنی بر سنسور را با یک برنامه همراه برای اندازه گیری پوست کاربر با گذشت زمان فاش کرد.


محصولات آرایش و گرایش های آرایش کدامند؟

آخرین روند صنعت آرایشی استفاده از کالاهای برتر است. پیش بینی می شود بازار آرایشی و بهداشتی برتر در طی سالهای 2020-2024 به 44.2 میلیارد دلار برسد. بخش برتر محصولات آرایشی بیش از 23٪ از بازار جهانی زیبایی و مراقبت شخصی در سال 2019 را به خود اختصاص داده است. براساس گزارش Technavio ، لوازم آرایشی چند منظوره قرار است تا چند سال آینده یک تغییر دهنده بازی و روند بازی باشند. افزایش تقاضا برای لوازم آرایشی پریمیوم چند منظوره به عنوان محصولات تولیدی وجود دارد

محصولات آرایش و گرایش های آرایش کدامند؟


آخرین روند صنعت آرایشی استفاده از کالاهای برتر است. پیش بینی می شود بازار آرایشی و بهداشتی برتر در طی سالهای 2020-2024 به 44.2 میلیارد دلار برسد. بخش برتر محصولات آرایشی بیش از 23٪ از بازار جهانی زیبایی و مراقبت شخصی در سال 2019 را به خود اختصاص داده است. براساس گزارش Technavio ، لوازم آرایشی چند منظوره قرار است تا چند سال آینده یک تغییر دهنده بازی و روند بازی باشند. افزایش تقاضا برای لوازم آرایشی پریمیوم چند منظوره به عنوان محصولات تولیدی وجود دارد
منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.