چگونه آشپزخانه خود را سازماندهی کنیم

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

گرایش به سمت خانه های کوچکتر و فضای زندگی ارزان قیمت به این معنی است که سازماندهی آشپزخانه اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است. گرچه ممکن است گاهی اوقات لازم باشد از مقدار آشپزی و ظروف استفاده کنید ، اما روشهای زیادی برای سازماندهی و شستشوی فضای مورد نیاز وجود دارد. در اینجا پنج ایده سازماندهی خلاق برای کمک به سازماندهی آشفته ترین آشپزخانه نیز آورده شده است.
1
برای آویختن ظروف پخت و پز از فضای عمودی استفاده کنید
برای آویختن ظروف پخت و پز از فضای عمودی استفاده کنید
اگر فضای ذخیره سازی کمیاب است ، به یاد داشته باشید که دیوارهای بزرگ می توانند برای سازماندهی آشپزخانه معجزه کنند و با چند تغییر ساده می توان فضای کابینت را باز کرد و ظروف آشپزی را مرتب کرد. پیشرفت های سریع ، مانند نوارهای مغناطیسی که چاقوها یا قفسه های قابلمه و قابلمه ها را در خود نگه می دارد ، دسترسی به مایحتاج آشپزی و پخت را آسان می کند. دیگ معلق بیش از جزیره آشپزخانه شما یکی دیگر از روش های ابتکاری برای سازماندهی است ، فضای کافی برای آویز گذاشتن قابلمه ها و درب ها. تخته های چوبی آشپزخانه یکی دیگر از راه حل های ذخیره سازی دیواری است که سازماندهی وسایلی را که در غیر این صورت می توانند شمارنده شما را بی نظم کند ، آسان می کند.

2
قلاب ها و قفسه ها را به هر سطح پنهان اضافه کنید
قلاب ها و قفسه ها را به هر سطح پنهان اضافه کنید
اجازه دهید درها و سایر سطوح غیر متعارف آشپزخانه شما دو وظیفه داشته باشند ، به سازماندهی و باز شدن تعداد زیادی کشو ، انبار و فضای پیشخوان جدید در آشپزخانه شما کمک می کند. نصب قلاب ، سبد و میله در کابینت یا زیر آن باعث می شود که قابلمه ها ، درب ها و حوله های ظرف را به دور از چشم نبینید ، در حالی که قفسه های معلق و قفسه های ادویه جات مواد و سایر ملزومات آشپزی شما را به راحتی در دسترس قرار می دهند. سازماندهی کالاهای خشک و تمیز کردن لوازم ساده و شهودی با قفسه های خارج از درب برای انبار یا در آشپزخانه است و قفسه های ابزار مغناطیسی را می توان به پشت فلزی یا یخچال بست.

3
کشوهای آشپزخانه را با تقسیم کننده تسخیر کنید
کشوهای آشپزخانه را با تقسیم کننده تسخیر کنید
تصویر تهیه شده توسط جارک Ceborski
هیچ چیز نا امید کننده تر از تلاش برای بیرون آوردن ظرف یا ظروف مورد نیاز خود از یک کشوی آشغال بسته بندی شده مربا نیست. خوشبختانه انواع اضافات راحت برای تهیه محل نگهداری آشپزخانه با دوام و بدون درهم و شلوغ طراحی شده است. سازمان دهندگان کشو را برای سازماندهی غذا و ظروف آشپزی درج کنید. ایده این است که فضای ذخیره سازی را به محفظه ها و دسته های مناسب تقسیم کنید که دسترسی به آنها به همان آسانی است که نگهداری آنها نیز آسان است.

4
با ذخیره سازی متحرک ، یک جریان روان ایجاد کنید
با ذخیره سازی متحرک ، یک جریان روان ایجاد کنید
وقتی کمبود فضای کابینت را کم می کنید ، فضای ذخیره سازی انعطاف پذیر آشپزخانه بزرگترین متحد شما است. به عنوان مثال ، چیدن میز خود در زمان صرف غذا وقتی که ظروف و ظروف خود را در کابینت هایی با قفسه های کشویی نگهداری می کنید ، نسیم است. وسایل بزرگ نیز از این روش ذخیره سازی بهره مند می شوند. Lazy Susan یک لوازم جانبی مناسب است که به شما کمک می کند آشپزخانه شما با چرخش منظم باشد تا دسترسی سریع به همه چیز شما را فراهم کند. برای نگهداری وسایل پخت در جلو و مرکز خود ، یک گاری آشپزخانه در نظر بگیرید. اکثر گاری های آشپزخانه دارای قفسه های داخلی برای از بین بردن بی نظمی در مناطق جمع و جور و آشپزخانه های کوچک هستند و حتی بعضی از آنها چرخ دارند بنابراین می توانید آنها را به مکانی که بیشترین کاربرد را دارد منتقل کنید.

5
با ظروف فضای کمد را آزاد کنید
با ظروف فضای کمد را آزاد کنید
تصویر تهیه شده توسط Rustic Vegan
فضای ذخیره سازی به اندازه وسایل آشپزخانه و وسایل آشپزخانه شما یکپارچه است ، اما اگر آشپزخانه کوچکی دارید ، بهتر است کوزه ها و شیشه ها را برای هر فضای ذخیره سازی اضافی که لازم دارید ، دوباره استفاده کنید. کنیسترها انبار و پیشخوان خانه شما را از شلوغی زیاد باز می دارند و دسترسی آسان به پرکاربردترین ابزارهای پخت و پز را فراهم می کنند. مواردی را که باید در یخچال شما نظم ببخشند ، بلکه مواد غذایی را قابل مشاهده ، تازه و بدون آلودگی متقاطع تصادفی نگهداری کنید ، در ظروف منافذ قرار دهید. برای یافتن بهترین محل ذخیره سازی برای نیازهای خود ، نکات مربوط به خرید درپوش های ذخیره سازی آشپزخانه را بررسی کنید.

آشفتگی آشپزخانه به بهترین وجهی ما سرقت می کند و حتی اگر ساعت ها وقت خود را صرف نظم دادن به آشپزخانه خود کنید ، حفظ این نظم در دراز مدت دشوار است. برای اطمینان از اینکه فقط وسایل ضروری را نگه دارید ، به نکات Decluttering برای یک خانه سازمان یافته مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.