چگونه سینک آشپزخانه را با اندازه مناسب انتخاب کنیم

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چه در حال ساخت آشپزخانه جدید باشید و چه در حال بازسازی آشپزخانه موجود ، احتمالاً در بازار سینک ظرفشویی جدید هستید. برای یافتن سینک ظرفشویی متناسب با عملکرد و زیبایی آن ، در نظر گرفتن محل قرارگیری ، سبک و اندازه آشپزخانه مهم است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید تا بتوانید به سینک ظرفشویی جدیدی عالی تبدیل شوید.
1
اندازه و محل قرارگیری سینک را اندازه بگیرید
سینک پیش بند در آشپزخانه روشن
عرض را تایپ کنید
متوسط ​​سینک ظرفشویی 22 تا 30 اینچ
کاسه سینگل 22 تا 23 اینچ
دو کاسه تا 48 اینچ
کاسه سه گانه تا 60 اینچ


جایی که می خواهید سینک ظرفشویی خود را قرار دهید کلید اندازه گیری صحیح است. اگر از فضای موجود برای قرار دادن سینک ظرفشویی جدید خود استفاده می کنید ، می خواهید یک سینک ظرفشویی متناسب با اندازه گیری های فعلی داشته باشید. اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید ، کمی بیشتر در اختیار دارید تا متناسب با نوع و اندازه دقیق سینک ظرفشویی مورد نظر خود ، آن را تنظیم کنید.

2
حداقل عمق کابینت را برای مناسب بودن تخمین بزنید
سینک ظرفشویی کوچک در آشپزخانه سفید
تصویر تهیه شده توسط درب زرد روشن
قبل از خرید سینک ظرفشویی جدید ، اطمینان حاصل کنید که فضای پیشخوان و کابینت کافی برای جا دادن سینک ظرفشویی مورد نظر خود دارید. اکثر سینک ظرفشویی ها می توانند عمق متوسط ​​کابینت 24 اینچ را داشته باشند ، اما هر سینک ظرفشویی برای تناسب مناسب حداقل نیاز به اندازه کابینت را دارد. حداقل اندازه کابینت سینک ظرفشویی اندازه گیری ای است که کمترین فضای زیر کابینت و پیشخوان بالایی را برای مناسب قرار دادن سینک نشان می دهد. برای یافتن حداقل اندازه کابینت ، به توضیحات محصول نگاه کنید و سپس فضای پیشخوان موجود آشپزخانه خود را از جلو به عقب اندازه بگیرید تا بفهمید آیا سینک مناسب است.

3
پس زمینه آشپزخانه را از اندازه گیری کم کنید
سینک پیش بند در آشپزخانه با کابینت های آبی
برای اطمینان از اینکه آب سینک ظرفشویی شما پاشیده نشود و صدمه ای به دیوار پشت پیشخوان شما وارد نکند ، کفپوش پشتی کاشی یا سنگی مفید است. با این حال ، یک پشت پرده همچنین فضای پیشخوان موجود برای سینک ظرفشویی شما را کاهش می دهد. اطمینان حاصل کنید که ضخامت صفحه پشتی خود را اندازه گرفته و در نظر گرفته و آن را از اندازه گیری عمق پیشخوان خود کم کنید.

4
برای نیازهای خود یک سینک آشپزخانه انتخاب کنید
سینک ظرفشویی استیل در آشپزخانه مدرن
تصویر تهیه شده توسط برایس و استفانی
انتخاب سینک آشپزخانه متناسب با اندازه آشپزخانه و نیازهای آشپزی ضروری است. یک سینک ظرفشویی کوچک در یک آشپزخانه کوچک به فضای پیشخوان آزاد کمک می کند در حالی که یک آشپزخانه بزرگ فضای اتاق را برای یک ظرفشویی بزرگ فراهم می کند. وقتی صحبت از عملکرد می شود ، سبک نقش مهمی در نحوه استفاده از سینک ظرفشویی شما خواهد داشت. به عنوان مثال ، یک سینک ظرفشویی به شما امکان می دهد تا با جابجایی خرده ریزها و مواد غذایی مستقیم در ظرفشویی ، پیشخوان های خود را تمیز کنید. اگر به فضای آماده سازی و تمیز کردن غذا احتیاج دارید ، یک سینک ظرفشویی دو کاسه به شما امکان می دهد ظرف ها را بشویید و هم سبزیجات را پوست بگیرید.

5
سبک های سینک ظرفشویی را در نظر بگیرید
آشپزخانه خانه دار با ظرفشویی سفید
تصویر تهیه شده توسط The Foothill Farmhouse
سبک ها و شکل های نصب بسیاری وجود دارد که ممکن است محل قرارگیری و نصب سینک ظرفشویی جدید شما را تعیین کند. در اینجا چند سبک سینک ظرفشویی رایج وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.



غرق زیر آب: یک سینک زیر آب دارای یک لبه یا لب است که به جای بالای آن در زیر آشپزخانه نصب می شود ، یک شکل یکپارچه ایجاد می کند و فضای شمارنده اضافی را ایجاد می کند.



سینک پیش آویز: سینک جلو پیشبند یا سینک ظرفشویی در خانه ، بزرگ و شبیه وان است و دارای جلویی در معرض دید است که یا به صورت خیط و پیت نشسته یا از حد پیشخوان امتداد می یابد. این نوع سینک ظرفشویی نیاز به برش پیشخوان اضافی و فضای کابینت قبل از نصب دارد.



سینک ظرفشویی: یک سینک ظرفشویی (که به آن سینک ظرفشویی یا بالابر خودکار نیز گفته می شود) نوعی ظرفشویی آشپزخانه بسیار معمول است که می تواند در فضای موجود برش خورده از آشپزخانه قرار گیرد. با استفاده از یک لبه یا لب که روی پیشخوان آویزان است نصب می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.