راهنمای خرید صندلی میله ای

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

این اغلب آخرین مرحله برای تکمیل نوار خانه شماست و یکی از مهمترین آنها: انتخاب مدفوع میله است. مدفوع میله ای مناسب می تواند با میله شما یکپارچه شود ، متناسب با سبک آن باشد و دقیقاً در ارتفاع مناسب پیشخوان قرار گیرد. بیشتر از همه ، آنها باید مهمانان شما را راحت نگه دارند بنابراین آنها می خواهند وقت زیادی را در محل شما بگذرانند. مقادیر مدفوع میله ای تقریباً بی پایان وجود دارد ، بنابراین قبل از شروع به کار در آن مجموعه مدفوع میله ، چند فاکتور اصلی را در نظر بگیرید که می توانند به شما در محدود کردن گزینه هایتان کمک کنند.
قد شمارنده خود را اندازه بگیرید
قد شمارنده خود را اندازه بگیرید
اگر از مسیر مدفوع میله ای با ارتفاع قابل تنظیم استفاده نمی کنید ، مدفوع میله شما باید با ارتفاع میله مطابقت داشته باشد تا مهمانان به راحتی نوشیدنی ها را بگیرند و بازوهای خود را روی میله بگذارند. برای یک میله استاندارد ، می توانید با خیال راحت چهارپایه ارتفاع میله را انتخاب کنید. با این حال ، اگر قسمت بار شما پیشخوان آشپزخانه یا در آن ارتفاع است ، مدفوع های ارتفاع میله خیلی بلند هستند و به جای آن باید با چهارپایه پیشخوان همراه شوید. مدفوع کوتاه تر برای میله های خانه غیر معمول است ، مگر اینکه مطمئناً قسمت بچه ها را کنار آن تنظیم کنید. فاصله کف و پیشخوان خود را اندازه بگیرید. سپس راهنمای ارتفاع صندلی بار را بررسی کنید تا ابعاد مناسبی را برای صندلی بار خود پیدا کنید.

چهارپایه نوار ارتفاع بار خرید کنید
جزئیات را با سبک خود مطابقت دهید
جزئیات را با سبک خود مطابقت دهید
انتخاب صندلی های میله ای متناسب با سبک خانه شما تضمین می کند که میله منسجمی باشد و هر اتاق در خانه شما به طور طبیعی به اتاق دیگر منتقل می شود. چهارپایه های میله ای که عمدتا از چوب ساخته می شوند به خوبی در خانه های سبک روستایی جای می گیرند ، در حالی که فلز یا پلاستیک از مواد معمول برای چهارپایه های میله ای معاصر هستند که اغلب از خطوط نیز به روشی منحصر به فرد استفاده می کنند. ممکن است بخواهید آن را حتی بیشتر گسترش دهید و سبکی را انتخاب کنید که هم با منطقه و هم با نوع خانه متناسب باشد. چهارپایه نوار خاکستری به سبک ساحلی برای خانه ای در ساحل یا چهارپایه نوار فلزی معاصر برای یک آپارتمان مدرن و مرتفع. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد تطبیق صندلی خود با دکوراسیون ، راهنمای خرید مبلمان بار را بخوانید.

چهارپایه نوار معاصر را بخرید
به دنبال ویژگی های راحت باشید
به دنبال ویژگی های راحت باشید
ویژگی های ساده معمولاً در امر راحت نگه داشتن میهمانان شما تفاوت ایجاد می کنند. صندلی های قابل تنظیم با ارتفاع دیگر فقط مربوط به آرایشگاه نیستند ، زیرا چهارپایه های میله ای با ارتفاع قابل تنظیم ، میهمانان را از هر قد و قامت پذیرایی می کنند. با توجه به بلند بودن مدفوع میله ، تکیه گاه برای پا لمس زیبایی ایجاد می کند تا افراد جایی برای قرار دادن پاهای خود داشته باشند. مدفوع میله گردان مدت زیادی است که در بسیاری از کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شود مهمانان بتوانند به راحتی در خانه خود بگردند و صحبت کنند. درباره نحوه انتخاب درست چهارپایه میله گردان بیشتر بیاموزید.

چهارپایه های قابل تنظیم بار خریداری کنید
ترازوی عقب برای راحتی و زیبایی
ترازوی عقب برای راحتی و زیبایی
اینکه چه نوع پشتی را برای مدفوع میله خود انتخاب می کنید ، به شکل ظاهری و میزان راحتی شما بستگی دارد. چهارپایه های میله ای بدون پشت یک انتخاب محبوب هستند ، خصوصاً در مورد مدفوع های میله گردان. اگر می خواهید چهارپایه ای به پشتوانه پشتی داشته باشید ، صندلی های کم پشت و میله ای پشت هر دو گزینه هستند ، در حالی که از نظر ظاهری مدفوع های کم پشت دارای برخی از حمایت های پشتی هستند و از نظر ظاهری شبیه به چهارپایه های پشتی و میله های پشتی هستند. بیشترین پشتیبانی را ارائه می دهد.

چهارپایه های میله پشتی را بخرید
مواد نشستن با دوام را انتخاب کنید
مواد نشستن با دوام را انتخاب کنید
شما نمی خواهید انتخاب مواد نشستن را به راحتی انجام دهید ، زیرا اگر انتخاب درستی انجام دهید ، می خواهید زمان زیادی را در آنجا بنشینید. چوب ماده متداولی برای فریم و صندلی های مدفوع میله ای است که از ظاهر و دوام سنتی برخوردار است. چهارپایه های چرمی نوار راحتی تاکید می کنند و ظاهری لوکس دارند. چهارپایه های پلاستیکی و میله ای فلزی متناسب با زیبایی مدرن است و گزینه دیگری با دوام است. هر آنچه را انتخاب کردید ، مطمئن شوید که در صورت نشت چطور می توانید آن را تمیز کنید. راهنمای ما برای بهترین مواد روکش صندلی پیشخوان به شما کمک می کند تا بهترین مدفوع های میله ای را برای سبک زندگی خود پیدا کنید.

چهارپایه چوب بار خریداری کنید
پالت رنگ خود را تکمیل کنید
اثاثه یا لوازم داخلی با طرح برجسته را بیاورید
تصویر تهیه شده توسط ژاکلین ماری
اکثر مدفوع های میله بیرون ، رنگ های جامد دارند و دلیل خوبی هم دارد ، زیرا آنها در اتاق های مختلفی جای می گیرند و بدون غلبه بر آن ، در میله شما ترکیب می شوند. با این حال ، مطمئن شوید که برخی از الگوی های مختلف رنگ را نیز بررسی کنید ، زیرا ممکن است الگوی مناسب برای تقویت نوار خانه خود را پیدا کنید. اگر می خواهید عنصری چشم نواز اضافه کنید ، الگوی چاپ وحشی می تواند همان چیزی باشد که برای جلب توجه مردم به آن نیاز دارید.

مدفوع بار را بخرید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.