6 ملزومات آشپزخانه برای قرنطینه COVID-19

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

همه ما در خانه مانده ایم تا از شیوع COVID-19 جلوگیری کنیم ، بنابراین برای اولین بار در مدت زمان طولانی ، بسیاری از ما مجبور به آشپزی هستیم. ما نه تنها می توانیم این زمان را صرف وعده های غذایی بیشتر با خانواده و دوستان خود کنیم ، بلکه می توانیم با یک مجموعه مهارت جدید و مهم از این وضعیت بالقوه ترسناک خارج شویم. در اینجا 6 ملزومات آشپزخانه مورد نیاز شما در قرنطینه ویروس کرونا وجود دارد تا با رویکرد فعالانه تری نسبت به آماده سازی وعده غذایی خود اقدام کنید.

1
لوازم بزرگ برای تأمین انرژی از طریق انبار شما

با اعمال سفارشات در خانه ، متخصصان تغذیه متخصص به همه توصیه می کنند که غذاهای منجمد تهیه کنند. آهسته و ثابت در این مسابقه برنده خواهید شد ، بنابراین به گوشت هایی فکر کنید که برای تابستان برای غذاهای کوره ای و میوه ها و سبزیجات برای مکمل های ساخت ایمنی مناسب خواهند بود.



برای این موارد ، شما می خواهید اسلحه های بزرگ را صدا کنید ، یا حداقل اطمینان حاصل کنید که تجهیزات فعلی شما به طور موثر کار می کنند: ذخیره مواد غذایی اضافی مانند فریزر یا یخچال برای نگهداری مواد غذایی جدید ، و یک اجاق گاز یا اجاق گاز متناسب با بخشهایی به اندازه خانواده. اگر در خانه علامت دارید و از خانواده خود جدا هستید ، با بهبودی یک یخچال کوچک و مایکروویو می تواند بسیار ارزشمند باشد.



با یادگیری ارزش دادن به تغذیه ، می توانید از قرنطینه برای سازگاری استفاده کنید و قوی تر بیرون بیایید. به راهنمای خرید لوازم بزرگ آشپزخانه مراجعه کنید تا تصمیم بگیرید که چه ابزاری می تواند آشپزخانه شما را در دستیابی به یک رژیم غذایی متفکرانه و سبک زندگی سالم تقویت کند.

لوازم بزرگ آشپزخانه را خریداری کنید
2
لوازم خانگی کوچک برای سرویس سریع و نگهداری آسان
فروشگاه Tali Reclaimed Wood Extendable Kitchen Island by iNSPIRE Q Classic (Reclaimed Wood Top)، Cuisinart 77-10 Chef's Classic Stainless 10-Piece Set Cookware Set، International Certified International Artisan White Deep Bowl، Hands، Certified International Artisan White Serving Bowl، J.A. چاقوی آشپز کلاسیک Henckels International CLASSIC - فولاد ضد زنگ - 6 اینچ ، Atelier Bianca Dash White 3 قطعه قوطی کنیستر (سفید) ، مجوز بین المللی صنعتگر 16 قطعه ظروف غذاخوری (16 قطعه) و سایر فروشگاه های Tali Reclaimed Wood Extendable Kitchen Island توسط iNSPIRE Q مجموعه وسایل آشپزی 10 تکه ضد زنگ کلاسیک Cuisinart 77-10 سرآشپز Classic (Reclaimed Wood Top) ، کاسه سفید و عمیق سفارشی بین المللی صنعتگر ، دستمال مرغوب ، JA چاقوی آشپز کلاسیک Henckels International CLASSIC - فولاد ضد زنگ - مجموعه 6 قطعه قوطی Atelier Bianca Dash White 3 قطعه قوطی سفید (سفید) ، 16 عدد ظرف غذای غذاخوری معتبر International Artisan (16 قطعه) و موارد دیگر
فروشگاه Tali Reclaimed Wood Extendable Kitchen Island by iNSPIRE Q Classic (تاپ چوبی اصلاح شده) و موارد دیگر فروشگاه Tali Reclaimed Wood Extendable Kitchen Island by iNSPIRE Q Classic (Top Wood Wood Reclaimed) و موارد دیگر
خرید مجموعه وسایل آشپزی 10 تکه ضد زنگ Cuisinart 77-10 Chef's Classic Stainless and More فروشگاه Cuisinart 77-10 Chef's Classic Stainless 10-Piece Set Cookware Set and More
خرید کاسه سفید عمیق سفید دستی با دستگیره و موارد دیگر Certified International Artisan White Deep Bow با دستگیره و بیشتر
خرید کاسه سرویس سفید و سفید Artisan White Certified International و بیشتر
فروشگاه J.A. چاقوی سرآشپز کلاسیک Henckels International - فولاد ضد زنگ - 6 اینچی و بیشتر فروشگاه J.A. چاقوی سرآشپز کلاسیک Henckels International - فولاد ضد زنگ - 6 اینچ و بیشتر
خرید مجموعه قوطی 3 قطعه قوطی Atelier Bianca Dash White (سفید) و سایر مجموعه های قوطی Atelier Bianca Dash White 3 قطعه (سفید) و بیشتر
خرید سرویس غذاخوری 16 پارچه غذاخوری (16 قطعه) و موارد دیگر Certified International Artisan 16 پارچه سرویس غذاخوری (16 قطعه) و بیشتر

برای وسایل مناسب آپارتمان ، به دنبال وسایل آشپزخانه راحت و یکپارچه مانند آبمیوه گیری ، سرخ کن هوا و توستر باشید. اگر کلمه "خانگی" ترس را به قلب شما وارد کند ، یا شما کسی هستید که همیشه پیشنهاد می داد فنجان و یخ را به گلدان برسانید ، این ابزارهای عملی و بدون هراس کاملاً مناسب هستند.



وسایل کوچک انگیزه ای برای ادامه کار و ایجاد شادی در وعده های غذایی شما هستند. شما می توانید تمام آن کالاهای خشک آماده قرنطینه را در اجاق گاز آرام ریخته و کمک زیادی به یک تفت چیلی یا قابلمه راحت کنید. یا هر صبح را با ترکیب یک اسموتی شاداب با خوش بینی آغاز کنید. وقتی مهارت شما پایین است (یا موجو - با اثرات جداکننده قرنطینه ، ما شما را سرزنش نمی کنیم) وسایل خاص مانند سازنده وافل یا بخارپز همیشه کار ساده ای هستند.



برای یافتن سرآشپز آماده خود ، 10 لوازم کوچک کوچک مورد نیاز آشپزخانه را بررسی کنید.

لوازم کوچک آشپزخانه را خریداری کنید
3
قابلمه ها ، قابلمه ها و ظروف را برای مخلوط کردن و اندازه گیری کنید

مجموعه وسایل آشپزی و جعبه ابزارهای آشپزخانه هرکدام یک راه حل ساده و سریع را برای پاسخگویی به تمام موارد ضروری در قرنطینه ارائه می دهند. به این ترتیب در مواقعی که به آبکش یا قوطی باز کن احتیاج دارید ، مورد توجه قرار نمی گیرید. به عنوان یک گزینه ارزان تر ، شما هنوز هم می توانید با یک قابلمه ، یک قابلمه قابلمه و یک صفحه پخت خیلی دور شوید. برای ماجراهای کوتاه مدت آشپزی ، قابلمه های فویل آلومینیومی به اندازه کافی بزرگ هستند و می توان آنها را به بیرون پرتاب کرد.
برای جلوگیری از تمیز کردن چاقوی آشپز ، تخته برش و فنجان های اندازه گیری بیشتر قسمتهای اولیه شما را پوشش می دهد.



مواد ظروف خود را با نوع اجاق خود مطابقت دهید - بعضی از فلزات بیشتر در معرض زنگ زدگی ، لک شدن یا خوردگی هستند ، در حالی که بعضی از آنها تمیزتر هستند و یا برای پخت و پز با حرارت بالا بهتر است. در راهنمای خرید ظروف آشپزی بیشتر بیاموزید.



در حالی که شما برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود مقدار زیادی غذای دلپذیر و خوش طعم می خواهید - مواد قنادی پخته شده به همان اندازه مهم هستند. از قالب های مافین گرفته تا تابه های کیک ، یک مجموعه پخت و وسایل تزئینی را فراموش نکنید که به شما کمک می کند روح شما را در طول این مدت طولانی اقامت در خانه تغذیه کند. پخت و پز یک فعالیت آموزشی سرگرم کننده و تعاملی برای سرگرمی بچه های قرنطینه است.

وسایل آشپزی و پخت و پز را خریداری کنید
4
آشپزی در فضای باز برای دریافت هوای تازه
فروشگاه چهار-مشعل کوره گریل Char-Broil ، مجموعه ابزارهای کریلینگ ممتاز 10 پارچه ای Cuisinart CGS-2010 ، صندلی بین المللی کاروان سلطنتی فیجی (مجموعه ای از 2) (صندلی های بازو / صندلی های لهجه / ست ها - مقاوم در برابر آب و هوا / سازگار با محیط زیست / آب مقاوم در برابر) ، سم پاش درجه تجاری RL Flomaster با نازل فن تخت 3 گالن پلی اتیلن سفید / سیاه (سفید شفاف) و بیشتر صندلی مدیر (مجموعه ای از 2) (صندلی های بازو / صندلی های لهجه / ست - مقاوم در برابر آب و هوا / سازگار با محیط زیست / مقاوم در برابر آب) ، سمپاش درجه تجاری RL Flomaster با نازل فن تخت 3 گالن پلی اتیلن سفید / سیاه (سفید شفاف) و موارد دیگر
خرید کوره کوره چهار سوز Char-Broil و بیشتر فروشگاه کوره کوره چهار سوز Char-Broil و بیشتر
خرید مجموعه Cuisinart CGS-2010 10 قطعه Premium Grilling Tool and more خرید فروشگاه Cuisinart CGS-2010 10-piece Premium Grilling Tool and more
صندلی بین المللی کاروان سلطنتی فیجی (مجموعه ای از 2) (صندلی های بازو / صندلی های لهجه / ست - مقاوم در برابر آب و هوا / سازگار با محیط زیست / ضد آب) و سایر موارد صندلی مدیران بین المللی کاروان سلطنتی فیجی (مجموعه 2) (صندلی های بازو / صندلی های لهجه / مجموعه ها - مقاوم در برابر آب و هوا / سازگار با محیط زیست / مقاوم در برابر آب) و موارد دیگر
سمپاش تجاری درجه یک تجاری R. L. Flomaster با نازل فن تخت 3 گالن پلی اتیلن سفید / مشکی (سفید شفاف) و موارد دیگر فروشگاه R. L. Flomaster سمپاش تجاری درجه تجاری با نازل فن تخت 3 گالن پلی اتیلن سفید / سیاه (سفید شفاف) و بیشتر

برای بعضی از ما دودی و ذغالی تنها طعم دهنده هایی است که قادر به ایجاد آنها هستیم. اما برای دیگران ، این یک شکل هنری است. اگر شما یک استاد کباب پز هستید یا امیدوارید این کار را انجام دهید ، آشپزی در فضای باز یک تجربه ترمیمی است که به شما امکان می دهد از فضای باز لذت ببرید در حالی که هنوز فاصله اجتماعی را تمرین می کنید.



چه بخواهید در بالکن خود BBQ بخورید و همبرگر کبابی کنید ، چه کوره های زیادی را روی یک گودال تفت دهید یا یک اجاق گاز پیتزای لوکس در پاسیوی پشتی خود نصب کنید ، گزینه های قابل توجهی برای آشپزخانه های بیرون وجود دارد. برای تجزیه و تحلیل کامل نحوه غذا خوردن به صورت نقاشی دیواری در حین قرنطینه ، به راهنمای ما در مورد ملزومات آشپزی در فضای باز مراجعه کنید.

گریل های فروشگاه و آشپزی در فضای باز
5
ذخیره مواد غذایی برای استفاده بیشتر از سهام

اکنون برای مرتب کردن تمام آن اجناس انبارهایی که با آمادگی اضطراری خریداری کرده اید. لوازم جانبی مانند قفسه قابلمه ، سوزان تنبل یا سبد آشپزخانه همه می توانند به ایجاد فضای کابینت برای کالاهای خشک کمک کنند. پس از پاکسازی اتاق ، شیشه های سنگ تراش یا کنسرو ، قوطی های ذخیره سازی و قفسه های ادویه جات همه از سیستم های مرتب سازی جذاب برای جلوگیری از بهم ریختگی و تشویق استفاده هستند. دانستن چگونگی سازماندهی آشپزخانه به شما کمک می کند تا از ضایعات ، که مهمتر از همیشه است ، جلوگیری کنید. با محدودیت سفر و تعطیلی مشاغل ، دسترسی همه ما به منابع محدود است. با انتظارات خود از آنچه شما و خانواده می توانید قبل از تاریخ انقضا منطقی پشت سر بگذارید صادق باشید.



گفته می شود ، گاهی اوقات شما فقط می خواهید شب را تعطیل کنید. در حالی که آشپزی در خانه صرفه جویی در هزینه است ، خرید همچنان در دسترس است و راهی عالی برای حمایت از مشاغل محلی در طی همه گیری است. ظروف بزرگ ، ظروف شیشه ای و کیسه های فشرده زیپ می توانند به کمک شما بیایند که حجم آن رستوران ها بسیار زیاد باشد. و در پایان هفته (یا یک روز انزوا به خصوص خشن) ، آن مانده ها دوباره در انتظار شما خواهند بود.

فروشگاه انبار آشپزخانه
6
محصولات را تمیز کنید تا بهداشت خود را حفظ کنید
Organizer و توزیع کننده Soap Dispenser و سایر موارد Shop Soap Dispenser Organizer و موارد دیگر
Organizer و دیسپنسر Soap Dispenser و بیشتر خرید Shop Soap Dispenser Organizer و موارد دیگر

با بیشتر وعده های غذایی خانگی ، غذای کثیف انباشته می شود - یک ظرف غذا می تواند روند کار شما را ساده کند. فراموش نکنید که باید صابون ، غلاف ماشین ظرفشویی یا صابون ظرف در دست داشته باشید و چند دستمال شستشو یا ماشین شستشو برای فرو رفتن در ظروف غذاخوری خود (کاسه های قابل شستشو و بشقاب ها گزینه ای صرفه جویی در وقت هستند). همیشه پیش از پخت و پز ، پیشخوان های خود را با دستمال مرطوب و محلول های تمیز کننده ضد عفونی کنید.



باز هم ، بیش از حد خرید نکنید. احتکار وسایل تمیزکاری در جامعه شما به این معنی است که همسایگان شما کالاهای کمتری دارند. این بدان معناست که نزدیکان شما فقط به ابتلا و شیوع بیماری ادامه می دهند. برای انجام اقدامات تمیزکاری ایمن ، راهنمای ما را در مورد نکات تمیز کردن فنر در حین خود قرنطینه بررسی کنید.

راه حل های تمیز کردن فروشگاه
با وجود همه عدم اطمینان در مورد ویروس کرونا ،یک چیز قطعی است: ما طولانی مدت در این کار هستیم. اما در نهایت کاهش سرعت می توانید حس کنترل پیدا کنید. اکنون که عجله ندارید که رام را در ناهار خود بخورید یا از طریق رانندگی از طریق ماشین برای صرف شام روی میز حرکت کنید ، این فرصت را دارید که آنچه می خواهید بخورید ، درست همانطور که دوست دارید. با سرمایه گذاری در یک چیدمان آشپزخانه کارآمد ، در حال غذا خوردن تمیز و احساس خوشبختی هستید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.