تم های تولد

معرفی بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مضامین مهمانی تولد

انتخاب یک موضوع می تواند نقطه عطف یک مهمانی عالی باشد ، تم تولد بنابراین با کودک خود تماس بگیرید تا ببینید چه چیزی سرگرم کننده به نظر می رسد. اگر به دنبال برداشت تازه ای از موضوع مهمانی تولد هستید ، نکات هوشمندانه ، ایده های خلاقانه و توصیه های عملی ما را برای مهمانی مهمانی خود بررسی کنید.

یادتان هست وقتی بچه بودید چقدر منتظر جشن تولد بودید؟ تزیینات ، کادوها ، کیک ، ایده های کیسه های خوب برای مهمانی های تولد (آیا ما به کیک اشاره کردیم؟)! در واقع ، بچه ها از جشن سال بعد آنقدر هیجان زده می شوند که برای آنها غیر معمول نیست که قبل از رفتن آخرین مهمان ، برنامه ریزی مهمانی بعدی را شروع کنند.

بهترین تم های جشن تولد در سال 2020

 

با راهنمای ما در مورد محبوب ترین ایده های مهمانی بچه ها ، برای مهمانی های تولد 2020 آماده شوید. از یک جشن تولد با موارد دلخواه مانند لاما گرفته تا ایده های مهمانی تولد برای نوجوانان تا حتی یک مهمانی با تجربه هیجان انگیز مانند اتاق فرار ، این ایده های مهم برای مضامین مهمانی مطمئناً آن نقاط عطفی را ایجاد می کند که هرگز فراموش نخواهید کرد!

 

 

 

 

 

 

سال 2020 سال رژه تولد رانندگی است. انواع مختلفی از روش های خلاقانه وجود دارد که آن را برای kiddo تولد خاص می کند. پوستر بسازید ، از پنجره به رشته احمقانه شلیک کنید ، بالن ها و بنرهایی را در کنار ماشین ببندید ، آهنگ های دوستانه بچه ها را ببندید و اگر احساس راحتی می کنید ، مهمانان مهمانی شما می توانند هدیه ای را نیز تحویل دهند.

 

 

 

 

ایده های مهمانی مجازی

فقط به این دلیل که هنوز نمی توانید یک تن از دوستانتان را داشته باشید به این معنی نیست که فرزند شما نمی تواند یک جشن تولد به یاد ماندنی داشته باشد. ما همه چیز را از بهترین ایده های دسر گرفته تا لیست بزرگی از مهمانی های مجازی خلاق گرد آورده ایم. برای دریافت جزئیات اینجا را کلیک کنید

 

 

 

پری دریایی

پری دریایی هنوز هم جشن های تولد را سلطنت می کند! آبشارهای جادویی با دکوراسیون و مواد غذایی اثری کاملاً مناسب است. به برخی از inspo نیاز دارید؟ برای برخی از ایده های شایان ستایش در زیر دریا ، از جمله دوستان Muddy Muddy Buddy ، به صفحه کیک صورتی بروید.

 

 

 

اسکو بی دوو

جدیدترین قسمت Scooby Doo در ماه مه سال جاری با SCOOB وارد سینماها می شود و همین موضوع آن را به یک موضوع مهم برای یک مهمانی در سال 2020 تبدیل می کند. حل شده.

 

 

 

عکس: iStockVolunter

آموزش دادن به بچه ها برای پس دادن ، برای والدین ضروری است و می تواند با کارهایی به راحتی مهمانی شروع شود! به جای تمرکز بر روی پسر یا دختر تولد ، شاهد مضامین مهمانی بیشتری خواهید بود که در اطراف داوطلبانه متمرکز شده اند. خواه با جمع آوری زباله در ساحل با بنیاد Surfrider باشد و یا اینکه محله را برای کالاهای کنسرو شده برای نیازمندان محاصره کنید ، احزاب داوطلب برای سال 2020 اینجا هستند.

 

 

عکس: میزبان با حداکثر

باب اسفنجی

جدیدترین فیلم Spongebob Squarepants Square امسال منتشر می شود! برای میزبانی یک مهمانی باب اسفنجی مانند برخی از اقامتگاه های مهماندار با بیشترین ، برای برخی Krabby Patties و زمان با شخصیت های معروف خود به Bikini Bikin بروید. مناسب برای مهمانی های تابستانی یا استخر ، تزئینات گرمسیری ، رنگ های روشن و برچسب زدن های خلاقانه می تواند مهمانی شما را شبیه به بیرون از Krusty Krab جلوه دهد.

 

 

 

احزاب مضمون فضا

چه کوچک شما در جنگ ستارگان بزرگ باشد و چه یک فضانورد تازه کار ، 2020 سال سال خارج از این مهمانی های جهانی است. برای بزرگداشت روز بزرگ ، با تزئینات کهکشانی ، فعالیت هایی با مضمون فضا و کلوچه ها و کیک های کیهانی آماده شوید.

 

 

 

 

مینیون ها

 

Minions: The Rise of Gru امسال به سینماها می آید و این موجود دوست داشتنی مطمئناً گروه جدیدی از دنبال کنندگان را برمی انگیزد. ما عاشق این اقدام ساده و در عین حال شیک در برگزاری مهمانی Minions خود از Hello Splendid هستیم که از تخته گیره ، عروسک های مخمل خواب دار ، شیرینی های زرد و البته چند بلیستر گوز استفاده می کند.

http://niloofarns.rozblog.com/post/6

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.